TEORIA INSTRUIRII ȘCOLARE
NICULAE VINȚANU
Editura ZERANA FLORES
ISBN: 978-973-88724-1-7
Anul apariției: 2010
Format: 145x205 mm
Nr. pagini: 256
Tip copertă: broșată (paperback)
Operațiuni executate:
- Design copertă
- Tehnoredactare interior
- Tipărire
Cartea de faţă este gândită ca un compendiu, ca instrument de lucru pentru studenţi, cadre didactice şi părinţi, în sensibilizarea şi înţelegerea noilor probleme ale instruirii şi educaţiei şcolare. Structura capitolelor este, pe cât posibil, realizată din perspectiva acţiunii umane eficiente, care pleacă de la determinarea caracteristicilor fenomenelor, la elabo-rarea, organizarea şi desfăşurarea unor intervenţii şi apoi la evaluarea eficienţei acestor intervenţii. Totodată, se subliniază ceea ce teoriile învăţării atrag atenţia mai demult: asimilarea schemelor logice, a structurării ideilor şi realizarea practică a acestora, sunt elementele de bază care conferă durabilitate şi eficienţă instruirii şcolare.
Desigur, o teorie generală asupra instruirii are mult mai multe teme şi aspecte. Ne-am oprit doar asupra acelora pe care le-am considerat strict necesare în cultura pedagogică a celor ce se ocupă cu instruirea şi educaţia noilor generaţii.
Bdul Iuliu Maniu nr. 7,
în incinta APACA, Sector 6, București
totalpublishing@gmail.com
0744.838.243 (Orange)
0766.424.705 (Telekom)